Studio
MoMoLab is een creatieve studio die ‘moving moments’ creëert in digitale en fysieke ruimtes. We hebben expertise in elke stap van het proces, van concept, inhoudscreatie, tot realisatie. We ontwerpen memorabele belevingen voor alle leeftijden. MoMoLab streeft ernaar om virtuele ervaringen te bieden voor zowel publieke als private initiatieven, inclusief bezoekers van informatiecentra en musea, en ook voor gebruikers van diensten in de medische en geestelijke gezondheidszorg. We willen deze momenten tot leven brengen.

Dirk Kranendonk
Grafisch designer & art director
Dirk is een getalenteerd grafisch ontwerper en artdirector. Hij begeleidt projecten vanaf het allereerste begin tot aan de afronding; van het bedenken van concepten tot het creëren van content en het realiseren van het project. Hij is gespecialiseerd in het vertalen van de wensen van klanten naar heldere ideeën die haalbaar zijn binnen elk budget en elke planning.
Dirk speelt ook een sleutelrol in onderzoek en ontwikkeling. Hij neemt vaak het voortouw bij het uitwerken van de visie van de klant, om te onderzoeken of een concept daadwerkelijk haalbaar is als ervaring of product.

Lucas Brailsford
lead motion graphic designer & concept
Lucas is de lead motion graphic designer van Momolab en speelt een belangrijke rol in het proces van het storyboarden van ideeën, het schrijven van scripts, het produceren van 2D- en 3D-animaties, het creëren van soundscapes en het bewerken van het eindproduct. Zijn focus op storytelling heeft hem geleid tot het zoeken naar de beste benaderingen om ideeën van een concept om te zetten in een echte audiovisuele ervaring.
Lucas is ook geïnteresseerd in het onderzoeken van nieuwe technologieën en ontwerpaanpakken die de kwaliteit van de Momolab-producties kunnen verbeteren. Hij gelooft in het belang van het gebruik van AI-art of andere tools om de inhoud te verbeteren en het ontwerpproces te versnellen.

Max Eerdhuijzen
lead developer & game artist
Max is de lead developer en game artist in het team en speelt een sleutelrol bij het ontwerpen van VR/XR-ervaringen en applicaties. Hij is gespecialiseerd in het verbeteren van gebruikerservaringen door boeiende, toegankelijke en aantrekkelijke producten en applicaties te creëren voor alle leeftijden en mogelijkheden.
Max speelt een belangrijke rol bij het vinden van oplossingen voor technologische uitdagingen, vaak door gedetailleerde technische schema’s te ontwikkelen die nodig zijn voor het bouwen en onderhouden van betrouwbare programma’s en apparaten.

Dirk-Jan de Graaf
2D illustrator & 3D designer
Dirk-Jan is de in-house 2D-illustrator en 3D-ontwerper. Hij heeft een centrale rol gespeeld bij het ontwikkelen van zowel emotionele conceptkunst als de prachtige visuals die uiteindelijk in de definitieve ontwerpen terechtkomen. Of een project nu handgetekende schetsen of gedetailleerde 3D-modellen vereist, Dirk-Jan produceert elementen die projecten tot leven brengen.
Naast zijn grafische vaardigheden speelt hij ook een belangrijke rol in de planningsprocessen van het team. Hij draagt altijd bij aan zijn jarenlange operationele kennis en vaardigheden in projectorganisatie en klantcommunicatie.

Johnno de Vos
all-round developer
Johnno is een getalenteerde allround ontwikkelaar, met name bedreven in netwerkoplossingen en probleemoplossing. Zijn interesse in het maken van gestructureerde en logische code leidt tot goed gemaakte programma’s die gemakkelijk te onderhouden en bij te werken zijn.
Zijn interesse gaat ook uit naar front-end design en intuïtieve gebruikerservaring. Hij speelt een centrale rol in het bouwen en programmeren van installaties die digitale content verbinden met fysieke interfaces.